שאלות ותשובות בנושא פרסום ממומן בגוגל

עמוד עסקי בפייסבוק לא מספיק לפרסום ממומן בגוגל, אם אין לך אתר אינטרנט או דף נחיתה ניתן להפנות את המודעה לבלוג או לעמוד עסק בגוגל 'עסק שלי' בגוגל. 

  • הקמת חשבון AdWords
  • ביצוע מחקר מילות מפתח, מחקר שוק, מחקר מתחרים לכל מוצר או שירות.
  • לבנות קמפיינים נפרדים לכל ענף מוצר או שרות ולהתאים את מילות המפתח הרלוונטיות
  • לנסח מודעות אטרקטיבית עבור של תחום, כתיבה שיווקית חובה!
  • לקבוע תקציב יומי או חודשי

את המודעה אפשר לראות כאשר מחפשים את העסק לך יחד עם האזור הגאוגרפי (״פרסום בגוגל במרכז״) או לחלופין אם אנשים נמצאים כבר באזור הגאוגרפי יכולים לכתוב את המוצר או השירות (״פרסום בגוגל״)

אם המודעות עומדים בתנאים שגוגל הציבה הן יאושרו תוך מספר דק׳ ויועלו. במידה ותהיה בעיה גוגל יתריע על כך שהמודעות חורגות מהנהלים.

המודעות יוצגו או ברשת המדיה, או ברשת החיפוש או בשניהם, טלפונים ניידים, google maps ואתרי שותפים.

בכדי לדעת מה התקציב צריך להגדיר יעדים, קהלים ואזורי פרסום גאוגרפי. זה נע בין מאוד שקלים לעשרות אלפי שקלים ניתן כל זמן להקטין ולהגדיל את התקציב. 

עבור הפרסום בגוגל צריך אמצעי תשלום וכתובת דואר.

ע״י קביעת מטרות פרסום יהיה אפשר למדוד הצלחה המטרות הם:

  • חשיפה- עלייה בכמות המבקרים באתר וחשיפתם למודעות 
  • המרה- מס׳ הפעמים שלקוח השאיר פרטים או התקשר
  • הזמנות- עלייה במספר ההזמנות בזמן הקמפיין בהשוואה לפרסום ללא קמפיין ממומן.

לאחר שנקבע תקציב יומי יבוצע חיוב על פי הכ״א שבמערכת, ועל פי הגובה של תקרת התשלום שהוגדרה במערכת.

דילוג לתוכן