3 סיבות להעדיף קידום ממומן על פני אורגני

אם אתם בעלי עסק קטן או גדול, אתם בוודאי מקצים לפחות חלק מתקציב השיווק שלכם למדיה הדיגיטלית. השאלה היא כיצד אתם עושים זאת?

האם דרך קידום ברשתות חברתיות? אולי יש לכם אתר אינטרנט? ואם כן, אתם משקיעים בקידום שלו? בסוף כל ההתלבטויות האלו, מגיעים להתלבטות הבסיסית בין שתי אופציות מאד נפוצות והן טיפה מזכירות האחת את השנייה.

במאמר הבא נציג שלושה יתרונות בולטים לקידום הממומן על פני קידום אורגני קלאסי. אלו יהיו שלוש סיבות טובות בשבילכם להכריע את ההתלבטות ולהעביר לפחות חלק מתקציב הפרסום שלכם לכיוון הקידום הממומן.

מה כל כך טוב בקידום הממומן?

נכון, לקידום אורגני היתרונות שלו: לא משלמים בעבור כל הקלקה ובמשך הזמן התוצאות בו משתפרות. רבים מבעלי האתרים די 'נגררים' לכיוון האורגני. הם בנו אתר וגילו שבעצם אף אחד לא מגיע אליו. או אז הולכים ומקדמים אותו וכך מגיעים להוצאה חודשית קבועה בנושא.

נשמע מוכר? עכשיו, אני מבקש שתמשיכו לקרא ותנו מחשבה על כל אחת משלושת הסיבות הבאות להעדפת קידום ממומן:

מהירות וזמינות

קידום ממומן בגוגל הוא ערוץ שיווק שנותן תגובה מהירה ביותר. קשה יהיה לי לחשוב על ערוץ שיווק עם תגובה יותר מהירה… אולי מאה סוכני מכירות שמתקשרים ללקוחות יתנו את אותו אפקט… הקידום הממומן הוא אפילו יותר טוב מזה כי הוא מגיע מהר לקהל יעד נכון.

מה שמשפר את מהירות התגובה של הקמפיין הוא כמובן הימצאות של חיפושים רלוונטים למודעה הדרושה. ברגע שקיימים חיפושים כאלו, המודעה תוכל להתחיל לעבוד. קמפיין ממומן ייתן לנו אפשרות להגיב מהר לאירועים שונים שגורמים לדפוסי חיפוש ספציפיים, למשל אירועים שונים כגון האירוויזיון..

קמפיין ממומן יוכל גם לעלות בסמיכות לחגים, חופשות, עונות וכל מיני אירועים להם נרצה לשווק מוצר או שירות. עוד יתרון נוסף למהירות תגובה הוא במקרה שלנו כעסק לקבל הרבה תנועה ותגובה בזמן קצר. נוכל לייצר הרבה מכירות בתקופות חלשות שמגיעות מידי פעם או אפילו לנסות ליין מוצרים חדש בצורה מהירה.

פשטות

טוב, האמת היא שקמפיין ממומן שעשוי טוב דורש כן מיומנות וניסיון אבל עדיין הדברים הרבה יותר פשוטים מקידום אורגני. קידום אורגני מצריך סט של מיומנויות ויכולת הפעלה של מספר רב של בעלי מקצוע. הקידום הממומן הוא מאד פשוט הודות לשלושה גורמים:

  • אתר – בקידום ממומן ניתן לעבוד גם עם אתר מאד בסיסי ואפילו עם דף נחיתה בלבד. אז נכון, אתם צודקים, דף נחיתה זו גם מיומנות. בשביל דף טוב, צריך לדעת מה עושים ובכל זאת, זהו רק דף אחד.
  • מודעות – המודעות בקמפיין הממומן הן מאד פשוטות ומכילות רק טקסט.
  • מהירות התגובה – זו מאפשרת לנו ללמוד מהר ממבחני A/B שונים בין גרסאות, להשתפר במהירות ולהגיע לגרסאות אופטימליות הן של האתר/ דף הנחיתה והן של המודעה עצמה. בקידום אורגני יכולים לחלוף כמה שבועות עד שנבין שטעינו במשהו…

טירגוט

יהיה מי שיגיד שכל הקידום האורגני בעצם מטרגט בגלל שהוא יוצר עמודים למילות מפתח שונות. זה לא מדויק כי גם הקידום הממומן בנוי מסביב למילות מפתח. מה שניתן לעשות בקידום הממומן הוא לטרגט את עצם החשיפה של המודעה לקהל יעד מסוים. זה יתרון שיכול לפעמים להכריע לבדו את הכף לכיוון הממומן. ברגע שיש לכם מוצרים או שירותי נישה לקהלים מאד מסוימים, אתם יכולים להפיק המון מאפיק השיווק הזה. תוכלו ליצור קמפיינים שונים עם התאמה של מוצרים, מודעות, דפי נחיתה וקהל. אתם יכולים להריץ מספר קמפיינים כאלו במקביל כאשר כל אחד מאופיין בדיוק ומניב את ההמרה הטובה ביותר.

טירגוט עוזר לכם להגיע לתשואות מעולות על ההשקעה שלכם בשיווק והופכת את הערוץ למאוד משתלם.

סיכום

יש הרבה הגיון לבחור בקידום אורגני. אני מקווה שאחרי שקראתם את המאמר, אתם פתאום רואים גם את היתרונות הגדולים בממומן. אם אין לכם כל נסיון, תמיד תוכלו להתחיל מקטן, ללמוד מהטעויות בסכומים לא משמעותיים עד שמגיעים להצלחות. אילו יגיעו במוקדם או במאוחר וזה יהיה הרגע להיכנס לממומן ביותר כוח!

קיראו גם את המאמר שלנו – טיפים להצלחת קמפיין ממומן בגוגל.

אהבתם את המאמר? שתפו!

שיתוף ב facebook
Share on Facebook
שיתוף ב twitter
Share on Twitter
שיתוף ב linkedin
Share on Linkdin
שיתוף ב pinterest
Share on Pinterest
דילוג לתוכן