קידום אתרים בגוגל- טיפים להצלחת קמפיין קידום ממומן

גוגל הוא המלך הבלתי מעורער של מנועי החיפוש, כאשר קידום האתר למקומות הראשונים במנוע החיפוש הפופולרי בעולם, יביא עמו חשיפה אופטימלית למוצר או השרות שלכם, לידים איכותיים ובהמשך מכירות וצמיחה לעסק.

על מנת להגיע לתרחיש האופטימי הזה לא די לרכוש מודעות בגוגל או לצאת למסע קידום ממומן, וחשוב להכיר את חוקי קידום אתרים בגוגל, הקיימים גם בקידום הממומן ולא בקידום האורגני בלבד.

שיווק באינטרנט הוא מקצוע לכל דבר. למרות ריבוי המדריכים ברשת, המאמרים, הסרטונים והמידע הרץ ברשתות החברתיות, עסק או ארגון המבקש למצוא את המקום והפלטפורמה המתאימים עבורו ברשת מומלץ לו לעבוד עם חברת שיווק באינטרנט.

חברת שיווק מקצועית תבטיח מקצועיות וידע בבחירת אתרי הפרסום ובניית מודעות בגוגל באופן המשלב בין תוכן לגרפיקה והיכרות עם הפלטפורמות השונות ברשת.

קידום אתרים בגוגל המתבצע באמצעות קידום ממומן הוא קידום יקר לרוב, אולם יתרונותיו טמונים במהירות הצלחת הקמפיין ובדיוק מרבי בניתוח הנתונים שלו. על מנת למצות ולנצל את תקציב הקמפיין בצורה הטובה ביותר ריכזנו עבורכם מספר טיפים למפרסם המתחיל- קידום ממומן- עשה ואל תעשה:

מחקר מילות מפתח

חקר מילות מפתח הוא השלב החשוב ביותר בכל קמפיין קידום אתרים בגוגל, אורגני או ממומן. מדובר בעבודה מקדימה שכוללת היכרות עמוקה והבנה של העסק ולקוחותיו, ניתוח נתונים באמצעות גוגל אדוורדס, ניתוח אתרים מתחרים ואף לא מעט יצירתיות. לעתים בזכות שגיאת כתיב בביטוי מילת מפתח יצליח המפרסם לעקוף את התחרות הגבוהה המלווה את הביטוי הנדרש ואף מייקרת אותו, וגם לחמוק מהקלקות מיותרות של מתחרים או חוקרי מילות מפתח אחרים. איש שיווק באינטרנט מקצועי ומיומן לא יחפש קיצורי דרך וישקיע זמן ועבודה בשלב זה.

פיצול מילות מפתח

ריכוז של מספר ביטויי מפתח תחת טקסט תוכן אחד לעתים נראה כחיסכון בעלויות על משאבי התוכן, אולם האפקטיביות שלו נמוכה יותר. פיצול של מילות המפתח יאפשר הנחתה של הגולש לדף הרלוונטי ביותר באתר על פי מילת המפתח, מה שיאפשר הוזלה משמעותית של המחיר להקלקה, וקבלת יחס המרה לקליקים ולידים גבוה ממה שניתן להשיג בריכוז מילות המפתח יחד. במרבית המקרים תוכן המאגד בתוכו יותר משני ביטויי מפתח יאבד גם מאיכותו והערך שלו לגולש.

 

התאמה

קידום אתרים בגוגל באמצעות קידום ממומן ניתן לנהל באמצעות אחת מארבע התאמות:

  • התאמה רחבה
  • ביטוי מדויק ללא תוספות
  • ביטוי עם תוספת של מילים לפניו ואחריו
  • ביטוי העולה גם בשינוי סדר המילים

להתאמה של תצורת הביטוי בתוצאות החיפוש קיים ערך רב במניעת כניסת גולשים לא רלוונטיים לאתר ותשלום על הקלקות מיותרות.

תוספים למודעות

מודעות בגוגל נועדו למשוך את קהל הגולשים לבצוע פעולה. המפתחים והמתכנתים בגוגל עושים ימים כלילות לפיתוח תוספים איכותיים שיגבירו את האפקטיביות של המודעות ויצדיקו את מחירן. בין אם בחרתם בקידום מודעות בגוגל באופן פרסומי או בקידום האתר במנוע החיפוש אל תוותרו על התוספים השונים בהתאמה אישית לאתר ולצורך.

סיכום:

שיווק באינטרנט הוא עולם ומלואו המציע שלל פלטפורמות ושיטות עבודה ומצריך ידע רב, מקצועיות, חדשנות ויצירתיות. גוגל כמנוע החיפוש המוביל טומן בחובו לא מעט מאפשרויות הפרסום ואף רכש כמה מן הפלטפורמות הפופולאריות הנוספות (בניהן יו טיוב) מה שמשפיע על תוצאות החיפוש ומכוון לתכנים שונים ברשת בניהם סרטונים ומידע ברשתות חברתיות. שליטה ברזי גוגל תביא לשליטה טובה יותר בשיווק ברשת כולה.

אהבתם את המאמר? שתפו!

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
דילוג לתוכן