קמפיין מותאם אישית- בחירת סוג הקידום בהתאם למוצר

בעלי עסקים רבים מבינים כי שיווק באינטרנט יכול לסייע רבות לקידום הפעילות העסקית ולצמיחת העסק ומחפשים את הדרך הנכונה והמשתלמת ביותר למצות את הרשת לקבלת חשיפה מרבית. הרשתות החברתיות מהוות פלטפורמה עתירת משתמשים מזמינה ולרוב גם מציעה עלויות חשיפה נוחות אולם הזירה האמתית בה מתנהל המאבק על הדרך לכל לקוח פוטנציאלי נמצאת במנועי החיפוש ובמילה אחת: גוגל.

קידום אתרים בגוגל בעצם מבטיח לבעל העסק חשיפה ממוקדת אשר לא די שתגיע לעיניו של הלקוח הפוטנציאלי, אלא גם את התזמון המתאים לחשיפה כאשר האתר יופיע אל מול עיניו של מחפש השירות או המוצר.

אורגני או ממומן? יתרונות אל מול החסרונות

קידום אתרים בגוגל באמצעות קידום ממומן או אורגני הוא הכלי הנותן עדיפות לאתר אחד על פני מאות ואלפי אתרים ומתחרים וחושף אותו לעיני הלקוח לאחר ניתוח עם מילות החיפוש האפשריות הרלוונטיות.

בגוגל אף נותנים כלי חינמי לחלוטין המאפשר עם מעט ידע, להיכנס ולצפות בנתוני החיפוש של הביטויים השונים ברשת. כלי זה הנקרא גוגל אדוורדס נפתח על ידי גוגל בכדי לקדם בראש ובראשונה קידום ממומן- רכישת שטחי פרסום ומיקומים ראשונים בתוצאות החיפוש מגוגל עצמה, יחד עם זאת הוא משמש גם ולא פחות מכך את המקדמים העוסקים ב קידום אתרים בגוגל באופן אורגני.

קידום ממומן כשמו כן הוא- תשלום לחברת גוגל בעבור חשיפת האתר לעיני המשתמשים בחיפוש אחר מילות המפתח המוגדרות. מדובר בשיטת שיווק באינטרנט בעלת יתרון אחד בולט: מהירות. מיד עם סגירת העסקה והתשלום לגוגל תזכו לחשיפה מהירה ומדידה כמותית, הניתנת לבקרה ושליטה על פני פרק זמן וכמות כניסות לאתר. חסרונה של השיטה ביחס לשיטות שיווק באינטרנט אחרות בכלל ושיטות קידום אתרים בגוגל בפרט הוא בעלויות הגבוהות שלה כמו גם בעובדה שעם סיום קידום ממומן לקמפיין האתר יצנח לתחתית תוצאות החיפוש. ניתן לומר כי מדובר בשיטת פרסום באינטרנט יותר מאשר משיטת שיווק באינטרנט.

 

פרסום באינטרנט שיהיה מעבר לנקודתי במטרה לייצר חשיפה ארוכת טווח מצריכה התייחסות למדדים של איכות. מדדים אלו נבחנים באמצעות תוכן איכותי לגולשים, אופטימיזציה וקישורים איכותיים וחוויית משתמש חיובית לגולש. כל אלו הם פרמטרים המובילים את תחום הקידום האורגני והופכים את התחום פרסום באינטרנט לממוקד הרבה יותר לצרכי הגולש ובעלי העסק והאתר כאחד.

חשוב לדעת כי גם הבחירה בשיטת פרסום באינטרנט באמצעות קידום האתר באופן אורגני כרוך בעלויות, שכן למרבית בעלי העסקים אין את הכלים והזמן לבצע את פעולות הקידום הנדרשות בעצמן. יחד עם זאת מכל שיטות השיווק וחיפוש אחר נוסחת פרסום באינטרנט שעובדת באמצעי זה מתקבלת תוצאה איכותית וארוכת טווח שתבטיח לא רק הקשה של הגולשים על הקישור לאתר, אלא גם עניין אמתי במוצרים או השירותים שהוא מציע.

למי בכל זאת מתאים קידום ממומן בגוגל?

ניתן לקבוע בוודאות כי מדובר בשיטת פרסום באינטרנט מעולה ואפקטיבית למוצרים או שירותים הנמכרים לטווח הקצר. הפקת אירועים הזקוקים לחשיפה מידית, מבצעים המוגבלים בזמן, מוצרים חדשים בשוק הנדרשים לחשיפה ראשונית אגרסיבית. כל אלה יקבלו מענה בקמפיין מהיר ומדויק המספק חשיפה רחבה על פי כמות החשיפה שנרכשה מראש. למי שמבקש ליצור לעצמו שם ארוך טווח בשוק ולזכות בקהל מתעניינים הרואים בו סמכות מקצועית, מוטב לבחור בשיטת הקידום האורגני היכולה לארוך כחודשים אחדים עד לקבלת תוצאות ראשוניות, אולם אינה מוגבלת בכמות החשיפה ותוצאותיה מוסיפות לקשט את הרשת גם עם סיום הקמפיין והעבודה עם המקדם.

אהבתם את המאמר? שתפו!

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
דילוג לתוכן